6 tipov pre ženské zdravie mozgu

6 tipov pre ženské zdravie mozgu

Nedávne správy hovoria, že stres môže nepriaznivo pôsobiť na mozog žien a to s pribúdajúcim vekom ešte rýchlejšie. Nepiaznivý vplyv na mozog majú viaceré faktory. Nedostatočne obsiahnuté živiny v strave, nedostatok pohybu a každodenné pôsobenie toxínov je perfektná kombinácia pre pokles duševných funkcií. Avšak existujú kroky, ktoré ženy môžu podniknúť, aby ich mozog bol aktívny,

Čítať celý článok

Jedzte zdravo a pravidelne. Konzumujte viac ovocia a zeleniny

Jedzte zdravo a pravidelne. Konzumujte viac ovocia a zeleniny

Prvým krokom k získaniu fit a zdravej postavy je strava. To znamená jesť správne potraviny v ten správny čas. Preskakovanie jedál alebo jedenie neskoro v noci môžu poškodiť vaše zdravie a to v dlhodobom horizonte, takže môžete byť náchylnejší k chorobám a infekciám. Je tiež dôležité mať na pamäti, živiny, každá žena potrebuje prejsť do

Čítať celý článok

Čo si obliecť na jednotlivé druhy športu

Čo si obliecť na jednotlivé druhy športu

Milujete šport? Pravidelný pohyb robí dobre nielen našim kĺbom, svalom, orgánom a celému telu, ale aj psychike. Lenže, tak ako si každý druh športu vyžaduje správne precvičovanie jednotlivých častí tela, to isté platí aj o oblečení. Bez primeraného športového odevu sa výsledný efekt, skrátka, nedostaví. Ako zvoliť také kúsky, aby sa telo počas teplých dní

Čítať celý článok

Ako ušetriť náklady pri tlači

Ako ušetriť náklady pri tlači

Tlačiarne a predovšetkým náklady spojené s prevádzkou vedia potrápiť firemný ale aj rodinný rozpočet. Úspora nákladov bude markantnejšia hlavne ak používate tlačiareň každý deň alebo tlačíte veľké objemy dokumentov bez ohľadu na to či používate tonery OKI alebo náplne Canon. Kupujte veľké balenie tonerov Okrem štandardných veľkostí tonerov sa dajú kúpiť jaj veľké balenia nových

Čítať celý článok

Obmedzte príliš veľa vápnika

Obmedzte príliš veľa vápnika

Príliš veľa vstrebávania vápnika môže zvyšovať riziko vzniku obličkových kameňov a môže dokonca zvýšiť riziko srdcových ochorení. Ak máte pod 50 rokov, udržujte príjem vápnika na úrovni 1000 miligramov za deň, zatiaľ čo ste žena vo veku viac ako 50 rokov, mali by ste byť stále na hodnote 1200 miligramov denne. Predovšetkým pri diéte sa

Čítať celý článok