6 tipov pre ženské zdravie mozgu

6 tipov pre ženské zdravie mozgu

Nedávne správy hovoria, že stres môže nepriaznivo pôsobiť na mozog žien a to s pribúdajúcim vekom ešte rýchlejšie. Nepiaznivý vplyv na mozog majú viaceré faktory. Nedostatočne obsiahnuté živiny v strave, nedostatok pohybu a každodenné pôsobenie toxínov je perfektná kombinácia pre pokles duševných funkcií. Avšak existujú kroky, ktoré ženy môžu podniknúť, aby ich mozog bol aktívny,

Čítať celý článok

Jedzte zdravo a pravidelne. Konzumujte viac ovocia a zeleniny

Jedzte zdravo a pravidelne. Konzumujte viac ovocia a zeleniny

Prvým krokom k získaniu fit a zdravej postavy je strava. To znamená jesť správne potraviny v ten správny čas. Preskakovanie jedál alebo jedenie neskoro v noci môžu poškodiť vaše zdravie a to v dlhodobom horizonte, takže môžete byť náchylnejší k chorobám a infekciám. Je tiež dôležité mať na pamäti, živiny, každá žena potrebuje prejsť do

Čítať celý článok

Obmedzte príliš veľa vápnika

Obmedzte príliš veľa vápnika

Príliš veľa vstrebávania vápnika môže zvyšovať riziko vzniku obličkových kameňov a môže dokonca zvýšiť riziko srdcových ochorení. Ak máte pod 50 rokov, udržujte príjem vápnika na úrovni 1000 miligramov za deň, zatiaľ čo ste žena vo veku viac ako 50 rokov, mali by ste byť stále na hodnote 1200 miligramov denne. Predovšetkým pri diéte sa

Čítať celý článok

Cvičte viac ako len na kardio

Cvičte viac ako len na kardio

Ženy potrebujú kombináciu kardio a podporné alebo nosné cvičenia a to aspoň trikrát až päťkrát týždenne. To všetko aby to napomohlo v prevencii osteoporózy, srdcových chorôb, rakoviny a cukrovky. Okrem kardia je potrebné aj podporné alebo nosné cvičenia a to aspoň trikrát až päťkrát týždenne. Cvičenie tiež podporuje dobré vnímanie seba samého, čo je pre

Čítať celý článok

Zastavte diéty a jedzte zdravšie

Zastavte diéty a jedzte zdravšie

Jesť zdravo neznamená, že sa budete musieť vzdať svojho obľúbeného pohárika vína alebo kúsok čokoládovej torty zčasu na čas. Kľúčom k úspechu je umiernenosť. Získajte mix bielkovín, zdravých tukov, inteligentných sacharidov a vlákniny. Práve vtedy rastie účinnosť redukcie váhy. Samozrejme nesmie chýbať ani dostatok pohybu. Zdráva strava neznamená, že sa musíte obmedzovať, dôležitá je pestrá

Čítať celý článok