Dobrý sex pre lepší život

Dobrý sex pre lepší život

Sex znižuje stres a môže znížiť riziko vzniku rôznych chronických ochorení. To všetko však platí iba vtedy, ak sa vám bude páčiť a budete sa pri ňom cítiť dobre. Vďaka tomu je možné docieliť viaceré priaznivé účinky pre zdravie a jeho prevenciu. Najlepšia je prevencia Ak viete o niečom čo bráni vášmu sexuálnemu uspokojeniu, ako

Čítať celý článok

Spravte si čas len na seba

Spravte si čas len na seba

Načerpať nové sily tým, že si vyhradíte nejaký čas len pre seba. Toto bude dobre dopĺňať vaše zmysly a omladíte tak svoju myseľ. Ak neviete, čo robiť, tu je niekoľko nápadov. Ozdravný pohyt alebo hobby? Doprajte si kúpeľnú liečbu, ktorá uvoľní vaše telo a myseľ. Nie, nie je to len pre dôchodcov a chronicky chorých

Čítať celý článok

Obmedzte príliš veľa vápnika

Obmedzte príliš veľa vápnika

Príliš veľa vstrebávania vápnika môže zvyšovať riziko vzniku obličkových kameňov a môže dokonca zvýšiť riziko srdcových ochorení. Ak máte pod 50 rokov, udržujte príjem vápnika na úrovni 1000 miligramov za deň, zatiaľ čo ste žena vo veku viac ako 50 rokov, mali by ste byť stále na hodnote 1200 miligramov denne. Predovšetkým pri diéte sa

Čítať celý článok

Cvičte viac ako len na kardio

Cvičte viac ako len na kardio

Ženy potrebujú kombináciu kardio a podporné alebo nosné cvičenia a to aspoň trikrát až päťkrát týždenne. To všetko aby to napomohlo v prevencii osteoporózy, srdcových chorôb, rakoviny a cukrovky. Okrem kardia je potrebné aj podporné alebo nosné cvičenia a to aspoň trikrát až päťkrát týždenne. Cvičenie tiež podporuje dobré vnímanie seba samého, čo je pre

Čítať celý článok

Zastavte diéty a jedzte zdravšie

Zastavte diéty a jedzte zdravšie

Jesť zdravo neznamená, že sa budete musieť vzdať svojho obľúbeného pohárika vína alebo kúsok čokoládovej torty zčasu na čas. Kľúčom k úspechu je umiernenosť. Získajte mix bielkovín, zdravých tukov, inteligentných sacharidov a vlákniny. Práve vtedy rastie účinnosť redukcie váhy. Samozrejme nesmie chýbať ani dostatok pohybu. Zdráva strava neznamená, že sa musíte obmedzovať, dôležitá je pestrá

Čítať celý článok