Cvičte viac ako len na kardio

Cvičte viac ako len na kardio

Ženy potrebujú kombináciu kardio a podporné alebo nosné cvičenia a to aspoň trikrát až päťkrát týždenne. To všetko aby to napomohlo v prevencii osteoporózy, srdcových chorôb, rakoviny a cukrovky. Okrem kardia je potrebné aj podporné alebo nosné cvičenia a to aspoň trikrát až päťkrát týždenne. Cvičenie tiež podporuje dobré vnímanie seba samého, čo je pre

Čítať celý článok

5 faktorov, prečo je sedenie na fitlopte prospešné

5 faktorov, prečo je sedenie na fitlopte prospešné

Fitlopta je nie len výborným cvičebným doplnkom, ale aj vhodnou alternatívou na sedenie (napríklad v kancelárii). V nasledujúcom článku sa dozviete prečo je to tak. 1. Keďže fitlopty predstavujú nestabilný sedací povrch, telo sa s takýmto sedením prirodzene musí nejak vyrovnať. Áno, doslovne vyrovnať, pretože dokonala spinálna pozícia je najjednoduchším spôsobom ako na fitlopte sedieť

Čítať celý článok

Guarana a jej priaznivé účinky

Guarana a jej priaznivé účinky

Guarana je rastlina amazonského dažďového pralesa, ktorý sa nachádza v častiach Brazílie a Venezuely. Formálny názov je Paulínia nápojová. Bobule tejto rastliny majú niekoľko zdravotných výhod vrátane tomu, že napomáha spáliť tuk, zvýšiť energiu, zlepšiť koncetráciu a má ďalšie priaznivé účinky o ktorých sa píše aj WikiPédia. Dnešné vyžitie guarany je v energetických nápojoch a

Čítať celý článok

Cviky na zväčšenie poprsia

Cviky na zväčšenie poprsia

Už od dávnych čias sa ženy trápia otázkou, či majú ich prsia dostatočnú veľkosť. Tie dámy, ktoré neboli spokojné so svojimi prsiami tak začali vymýšľať spôsoby, ako si pomôcť. Popri drastických zásahoch do ženského tela, ktoré sa dejú pri chirurgickom zväčšení existuje niekoľko prirodzených spôsobov, ktoré prinášajú požadovaný efekt. Jedným z nich je určite aj cvičenie

Čítať celý článok