3 tipy pre zdravie a kondíciu

Máme niekoľko skvelých rád pre ženy, ktoré sa snažia viesť zdravý životný štýl a byť v kondícii. Je to ako ste už o tom veľa krát čítali. Je to strava a pohyb, nič iné v tom nebude ani v tomto článku.

3 tipy pre zdravie a kondíciu
3 tipy pre zdravie a kondíciu

1. Zamerajte sa na 3 premenné

Každý pohyb má tri premenné a to sú intenzita, objem a hmotnosť. Hoci kardio cvičenie ako je beh je výborné, no neostávajte len pri ňom. Rovnako je to aj pri ďalších cvičeniach.

2. Zľahka na rafinované sacharidy

Problém s väčšinou diét je, že sú len dočasné. Potom, čo stratíte váhu a vrátite sa k svojim starým stravovacím návykom, budete pravdepodobne len všetko znovu získavať zase naspäť. Môžete sa vyhnúť tomuto efektu včlenením malých zmien do vášho životného štýlu. Tu by malo ísť o trvalé zmeny, ktoré vám umožnia mať všetko pod kontrolou. Ak sa snažíte ostať štíhlejší, je dobré ísť zľahka na rafinovanané sacharidy. To zahŕňa napríklad sušienky, koláče, pečivo, cereálie a bielu ryžu.

3. Zvýšte spotrebu bielkovín

Ak sa vám vyvažujú bielkoviny, komplexné sacharidy a tuky v každom jedle, budete tak mať možnosť, aby sa zabránilo preťaženiu inzulínu vo vašom tele. To môže pomôcť zabrániť vášmu telu pred ukladaním tuku na prvom mieste. Veľa zdrojov chudých bielkovín, vrátane kuracieho mäsa a gréckeho jogurtu, tiež obsahujú aminokyseliny, ktoré môžu pomôcť vašim svalom zotaviť sa po náročnejšom tréningu.